loading

INTERNATIONAL AEROBIC & FITNESS ASSOCIATION

GFSS

GROUP FITNESS STRENGTH SYSTEM

GROUP FITNESS STRENGTH SYSTEM

Το GROUP FITNESS STRENGTH SYSTEM (GFSS) είναι το πρώτο πρακτικό εργαστήριο που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν σε βάθος, σφαιρική και απόλυτα τεκμηριωμένη επιστημονική εκπαίδευση στα ομαδικά προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης.

Είναι το μοναδικό τμήμα που παρέχει στους σπουδαστές - ασκούμενους εμβάθυνση, αποσαφήνιση και απλούστευση των σημαντικότερων στοιχείων που χρειάζεται ο επαγγελματίας γυμναστής ομαδικών προγραμμάτων.

Δίνεται έμφαση στις βάσεις, τα θεμέλια και το γνωστικό υπόβαθρο του επαγγελματία γυμναστή ώστε μετά από την επιτυχή συμμετοχή - σπουδή στο τμήμα να είναι σε θέση να γνωρίζει, να εφαρμόζει και να διδάσκει όλα τα παραπάνω είδη άσκησης καθώς επιλογή μουσικής, τέμπο, τεχνικές παρακίνησης και καθοδήγησης που θα δώσουν κύρος, ασφάλεια και αποτελεσματικότητα στα μαθήματά του.

Pumping Workout (Υπεραιμάτωση των μυών με στόχο την μυϊκή ενδυνάμωση)
Functional training με αλτήρες, Δίσκο, Step

  • - T.R.X. – ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΟ – ΜΕΡΟΣ 1ο
  • - Πολυμυϊκές -Πολυαρθρικές βασικές ασκήσεις Cross Fit (Επολέ – Ζετέ -Αρασέ)
  • - Ballance Training (Ισσοροπιστική Προπόνηση με Fit Ball & Bosu).
  • - T.R.X. – ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΟ ADVANCED – ΜΕΡΟΣ 2ο
  • - Circuit Training - 1ο μέρος(Κυκλική Προπόνηση με και χωρίς όργανα και στόχο την «αντοχή στη Δύναμη»)
  • - Resist a Ball in Kettle bells & Medicine Ball (Πρόγραμμα ιδεοκινητικής εκγύμνασης)
  • - Sports & Athletic Special Shape Programme
  • - “Rubbers”
  • - “P.I.M.P.” System (Πλειομετρικό - Ισομετρικό - Μειομετρικό Πρόγραμμα Εκγύμνασης)
  • - Circuit Training – 2ο μέρος (Σταθμική Κυκλική Προπόνηση με και χωρίς όργανα και στόχο Αερόβιες & Αναερόβιες προσαρμογές)
  • - T.R.X. Training Strength System + BOSU

- Interval Training System: 3 Χ 20’
- Circuit & Interval Advanced Training Programme + ΤΑΒΑΤΑ
- Ασκήσεις Εδάφους + Πρακτική ασκήσεων με βαράκια, λάστιχα και fitball
- Cross-Fit + B.A.R.E.S. Training

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιστημονική εκπαίδευση στα ομαδικά προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης.

Δικαιολογητικά εγγραφής:
1/ Δύο φωτογραφίες
2/ Μία φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου
3/ Μία φωτοτυπία αποδεικτικού επιπέδου γραμματικών γνώσεων
4/ Ιατρική βεβαίωση από Παθολόγο ή Καρδιολόγο που να αναγράφει ότι «…είναι υγιής και μπορεί να ασκηθεί»

ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ

ΕΝΑΡΞΗ
ΛΗΞΗ

ΕΓΓΡΑΦΗ

Εγγραφείτε στο τμήμα συμπληρώνοντας σωστά τα στοιχεία που ακολουθούν. Με την παραλαβή του μηνύματος ο υπεύθυνος του WORKSHOP θα επικοινωνήσει μαζί σας.

SUBMIT

I.A.F.A. CALENDAR

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΕΚΠAΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2016-2017

PILATES REFORMER rank 03 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 point point
Pilates Reformer
GROUP FITNESS rank 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 point point
GROUP FITNESS
Group & personal training rank 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 point point
Group & personal training
CPR-AED rank 02 ΙΟΥΛΙΟΥ 2017 point point
CPR-AED
AEROBIC CHALLENGE rank 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 point point
AEROBIC ADVANCED
PILATES MATWORK + PROPS rank 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 point point
Pilates Matwork + Props
GROUP FITNESS rank 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 point point
GROUP FITNESS
TAE BO rank 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 point point
TAE BO
YOGA TEACHER TRAINING 200hr rank 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 point point
YOGA ALLIANCE
aerobic prime rank 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 point point
aerobic prime
Group & personal training rank 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 point point
Group & personal training
PILATES REFORMER rank 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018 point point
Pilates Reformer